Digihive Digihive
Menu
CS
Případová studie – Bosonožka

Případová studie – Bosonožka

Bosonožka je prodejce barefoot a minimalistické obuvi pro děti a dospělé. Je na trhu od roku 2015. Začala nejdříve s prodejem dětské obuvi a na jaře 2019 rozšířila portfolio o obuv pro dospělé a v srpnu 2019 otevřela svoji první kamennou prodejnu.

S Bosonožkou jsme začali spolupracovat v létě 2018. Bosonožka aktivně neinzerovala své produkty na internetu, pouze přidávala příspěvky o nových produktech na svoji facebookovou stránku.

S klientem jsme si stanovili následující cíle naší spolupráce:

  • posílit / upevnit pozici Bosonožky na trhu s barefoot obuví
  • identifikovat online kanály, které pomohou zvýšit obrat eshopu
  • zvýšit obrat při stanovém PNO
  • rozšířit povědomí o Bosonožce a barefoot obuvi
  • zjistit, zda má smysl rozšířit portfolio o segment obuvi pro dospělé

Náš přístup

Po seznámení se s trhem barefoot obuvi jsme klientovi doporučili marketingový mix kanálů, který mu pomůže s nárůstem tržeb s ohledem na stanovené PNO a marži.

Při přípravě kampaní jsme vycházeli z analýzy klíčových slov, která nám pomohla pochopit, co uživatelé v tomto segmentu vyhledávají. Postupně jsme nastavili jednotlivé typy kampaní. Začali jsme textovými inzeráty, potom jsme přidali srovnávače a remarketing. Když jsme zjistili, že nám kampaně dobře fungují, tak jsme do marketingového mixu zařadili i Facebook a emailing.

Výsledky

Za první rok spolupráce došlo k navýšení tržeb o 47 %.

V průběhu roku jsme optimalizovali marketingový mix online kanálů a jednotlivé kampaně. Ty neefektivní jsme vypnuli a soustředili se jen na ty, které přispívali k dosažení stanovených cílů.

Během prvního roku spolupráce se nám podařilo identifikovat placené kanály, které jsou efektivní a přinášejí dobré výsledky. Do dalšího období jsme si dali za cíl věnovat se SEO a zlepšit pozice eshopu v organickém vyhledávání na určitá klíčová slova. Vycházeli jsme z podrobné analýzy klíčových slov, na základě které jsme navrhli novou architekturu eshopu a přidali další parametry na filtrování.

Než jsme se začali věnovat SEO aktivitám, tak se eshop na daná klíčová slova zobrazoval na druhé stránce s výsledky vyhledávání. Po třičtvrtě roce se průměrné pozice klíčových slov zlepšily o 50 %.

Na Bosonožce mohou objednávat i zakázníci ze Slovenska. Aby bylo objednání pro slovenské zákazníky ještě jednodušší připravujeme přímo slovenský eshop.

Kategorie:

Podobné články

Zpět na výpis článků